Return to Website

Webmaster's "QPO" Forum

Welkom bij het "QPO" Forum plaats hier uw oproep of mening. Welcome to our "QPO" Forum. Feel free to post a message. Het Korps Mariniers en/of de Koninklijke Marine zijn NIET verantwoordelijk voor dit Forum dit komt geheel voor de verantwoording van de Webmaster van deze Dutch Marine's Homepage. Elk geplaatst bericht zal worden bekeken en zal bij oneigenlijk gebruik, beledigend taalgebruik en of laster aan derden van dit Forum worden verwijderd.

Forum: Webmaster's "QPO" Forum
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Vrouw bij ONS Korps

Mandy, Bedankt voor je respons op "vrouw bij ONS Korps". Als een van de weinig vrouwen heb je oefeningen met het Korps meegedraaid en vertel je uit eigen ervaring wat daar voor inspanningen en ontberingen bij komen kijken, niet gering en ik vind dat je bijzonder trots mag zijn deze geleverde inspanningen, werkelijk top! Dit geeft meteen aan waarover het gaat en ik denk dat je de beperkingen die vrouwen van nature hebben als het om specifieke militaire (Korps Mariniers - Commandos) fisieke inspanningen gaat hiermee bijzonder goed weergeeft. Laat onverlet dat jij als Kokkie toch een zeer grote bijdrage leverde om de maten van voldoende krachtvoer en energie te voorzien om deze barre omstandigheden te volbrengen. Daar is ook een bijzondere inspanning en volharding voor nodig evenals het nodige teamwork.
Ik (wij) zijn ook bijzonder trots op ons Korps en eenieder die een bijdrage levert om het Korps op dit niveau te brengen en te houden, en daar hoor jij natuurlijk ook bij! als Female en Kokkie.

Hartelijke groet. "QPO" Pappie

Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Online Photo Albums   Free Web Tools   Free Web Hosting 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com